|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 4363 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
WYBORY MISS I MISTERA SZKOŁY (scenariusz imprezy przeprowadzonej z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim)
Cele ogólne
zaspokajanie kontaktów międzyludzkich,
kształtowanie umiejętności pozytywnej rywalizacji,
terapia poprzez zabawę, ruch, taniec, muzykę.
Cele szczegółowe
właściwe zachowanie się podczas zabawy,
używanie zwrotów grzecznościowych,
wyzwalanie aktywności oraz inwencji twórczej,
Cele operacyjne
uczeń potrafi zachować się podczas imprezy,
uczeń ćwiczy koordynacje wzrokowo-ruchową podczas udziału w konkursach
uczeń koryguje pewne wady wymowy, postawy.
Struktura imprezy: W imprezie bierze udział 5 dziewczynek i 5 chłopców ze szkoły podstawowej - kandydaci na MISS MISTERA i pozostali uczniowie całej szkoły wraz z nauczycielami i opiekunami - jako publiczność. Czas trwania imprezy około 2 godzin.
Metoda: twórcza, działaniowa, aktywizująca.
Forma zajęć: działanie indywidualne, grupowe i zbiorowe.
Miejsce: Sala gimnastyczna.
Praca nauczyciela przy organizowaniu imprezy:
opracowanie scenariusza imprezy,
przygotowanie oprawy imprezy: dekoracja sali, kotyliony, korony, szarfy, stroje, muzyka, pytania, nagrody.
przygotowanie wraz z nauczycielem wych. fizycznego choreografii poruszania się, układów tanecznych (taniec z hula - hop i polonez).
prowadzenie imprezy i wspólne zabawa z uczniami.
Przebieg imprezy: 1. Przywitanie gości i publiczności. 2. Wybór Jury (p. Dyrektor, nauczyciel i przedstawiciel uczniów) 3. Wejście i prezentacja kandydatów w strojach sportowych. 4. Krótkie prezentacje przez mikrofon - kilka słów o sobie. 5. Wykonanie przez uczniów układu tanecznego z hula- hop do muzyki "Smerfne hity" 6. Występ grupy dziewcząt z gimnazjum - taniec ze wstążkami ( w tym czasie kandydaci i kandydatki przebierają się w stroje wieczorowe) 7. Wejście uczestników konkursu w strojach wieczorowych. 8. Mini test- każdy uczestnik konkursu losuje pytanie i odpowiada na nie (pytania są związane z tematem "co wiem o mojej szkole?") 9. Prezentacja umiejętności tanecznych - uczniowie w strojach wieczorowych tańczą poloneza. 10. Narada sędziowska - ocenianie strojów, wyglądu, poczucie humoru, jakości prezentacji. Publiczność głosuje oddzielnie, na rozdanych wcześniej kartkach wpisuje swój typ na Miss i Mistera Publiczności. 11. Ogłoszenie wyników:
Miss i Mistera Publiczności
Miss i Mistera Szkoły oraz Wice Miss i Wice Mistera Szkoły 12. Moment dekoracji (korony i szarfy)- dokonywany przez dyrekcję szkoły oraz wręczenie nagród , których sponsorem jest Restauracja McDonald's. 13. Zakończenie imprezy i podziękowanie wszystkim, którzy wzięli w niej udział i pomogli ją zorganizować.
Komentarz Impreza została zaplanowana jako jeden z elementów Tygodnia Kultury Uczniowskiej dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Łomży. Odbyła się w lutym 2002 roku. Biorąc udział w tej imprezie uczniowie przeżyli wiele przyjemnych i zabawnych chwil, poznali nowe możliwości prezentacji swojej osoby. Pamiątkami i dokumentami imprezy są: scenariusz, film, zdjęcia i wpis w naszej kronice.
Małgorzata Łopińska Zespół Szkół Specjalnych w Łomży |
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|